Na czym polega rehabilitacja kręgosłupa we wrocławskim gabinecie fizjoterapii FIZJO GABINET

Metody rehabilitacji kręgosłupa

W leczeniu bólów kręgosłupa we Wrocławiu w Fizjo Gabinecie stosuje się różne metody. Najważniejszą z nich jest terapia manualna. Techniki wykorzystywane w masażu zależą od rodzaju problemu.

Terapie kręgosłupa prowadzi się najczęściej niezależnie od przyczyny w celu poprawy pracy mięśni i więzadeł w okolicy kręgosłupa, kiedy nie pracują one jednakowo, są osłabione, napięte lub nadmiernie naciągnięte, a przez to kręgosłup przestaje być stabilny, pogarsza się postawa, szybciej zużywają się kręgi i dyski, co objawia się w postaci bólu pleców. W kwestii takiej jak leczenie bólu kręgosłupa Wrocław, gdzie znajduje się nasz gabinet, terapeuta może zastosować różne metody stosowane w rehabilitacji kręgosłupa, które mają na celu szybszą i trwalszą pomoc pacjentowi. Zaliczają się do nich: terapia manualna, terapia mięśniowo-powięziowa, suche igłowanie i taping (plastrowanie).

Wskazania do rehabilitacji kręgosłupa:

• stan po intensywnym wysiłku fizycznym;
  • nerwobóle;
  • przykurcze, niedowłady, porażenia mięśni;
  • naciągnięcia i naderwania ścięgien wokół kręgosłupa;
  • wady postawy wrodzone i nabyte;
  • przywrócenie do formy po urazie bądź wypadku;
  • schorzenia kręgosłupa związane z długotrwałym przebywaniem w łóżku;
  • choroby reumatyczne i zwyrodnieniowe stawów;
  • przemęczenie, wyczerpanie, stres.

Przeciwwskazania do rehabilitacji kręgosłupa:

• gorączka
  • niezakończony zrost kostny
  • zaawansowana miażdżyca
  • osteoporoza
  • przebyte w krótkim czasie zawały
  • czynne choroby nowotworowe
  • ostre zapalenie i zmiany skórne
  • W przypadku rehabilitacji kobiet w ciąży oraz po porodzie wymagana jest zgoda i zalecenie lekarza.

Zapraszamy do naszego gabinetu!

W dziedzinie takiej jak fizjoterapia Wrocław poleca usługi Fizjo Gabinetu, który spełnia oczekiwania najbardziej wymagających pacjentów. Jeżeli zatem chcą Państwo znaleźć odpowiedniego specjalistę takiego jak fizjoterapeuta Wrocław to nasz gabinet okaże się idealnym wyborem. Zapraszam na spotkanie z fizjoterapeutą.

Do każdego z pacjentów podchodzimy zawsze indywidualnie, wykorzystując skuteczne metody funkcjonalnej terapii manualnej.

Skorzystaj z propozycji terminów lub zadzwoń:

Adres:
54-201 Wrocław